Poskytnutí sídla

Virtuální kanceláře jsme Vám schopni poskytnout již na 16 adresách po celé České republice. Sídla poskytujeme jak pro právnické osoby, tak i pro osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ). Níže naleznete seznam námi nabízených sídel společně s bližšími informacemi o jejich přesné lokalitě, ceně a doplňkových službách.

Aktuální nabídka

Praha 1 - Nové Město
Nové Město, ul. U Půjčovny 953/4, PSČ 11000
od 219/měs.
Praha 2 - Vinohrady
Vinohrady, ul. Londýnská 254, PSČ 12000
od 219/měs.
Praha 3 - Žižkov
Husitská 107/3, Praha 3 - Žižkov 130 00
od 219/měs.
Praha 4 - Braník
Branická 213/53, Praha 4 – Braník 147 00
od 99/měs.
Praha 5 – Smíchov
Radlická 112/22, Praha 5 – Smíchov 150 00
od 219/měs.
Praha 7 - Holešovice
Dobrovského 1076/36, Praha 7 - Holešovice 170 00
od 219/měs.
Praha 8 - Karlín
Sokolovská 428/130, Praha 8 - Karlín 186 00
od 99/měs.
Praha 10 – Vršovice
Vršovice - Bulharská 996/20, Praha 10 - Vršovice 101 00
od 219/měs.
Brno
Tábor 534/50D, Brno - Ponava 602 00
od 99/měs.
Cheb
Mikulášská 226, Cheb 350 02
od 199/měs.
Karlovy Vary
Chebská 38/5, Karlovy Vary 360 06
od 249/měs.
Liberec
Rumjancevova 65/20a, Liberec 460 01
od 249/měs.
Mladá Boleslav
Vinecká 1, Mladá Boleslav - Čejetičky 293 01
od 199/měs.
Ostrava
Vršovců 2120, Ostrava - Mariánské Hory 70900
od 99/měs.
Plzeň
Klatovská třída 1460/83, Plzeň 301 00
od 199/měs.
Ústí nad Labem
Kořenského 905/4, Ústí nad Labem 400 03
od 249/měs.

V ceně máte od nás zahrnuto

  • Označení budovy štítkem v souladu se zákonem.
  • Označení poštovní schránky štítkem společnosti.
  • Vydání souhlasu s umístěním sídla s ověřeným podpisem vlastníka nemovitosti.
  • Aktuální elektronický výpis z katastru nemovitostí k danému sídlu.
  • Veškerá smluvní dokumentace (smlouva o poskytnutí sídla).
  • Pravidelné vyzvedávání došlé pošty 2x týdně.
  • Upozornění na přijatou poštu e-mailem.
  • Možnost vyzvednutí přijaté pošty v naší provozovně.
  • Garance správnosti vyplnění návrhu na zápis změn pro obchodní rejstřík při objednání změny sídla.
  • Poradenská činnost s vyřízením dokumentů u rejstříkového soudu.

Poznámka:
V případě využití akční nabídky poskytnutí sídla za 99,- Kč/měsíčně v ceně nejsou zahrnuty body 6 a 7. To znamená, že neadministrujeme došlé poštovní zásilky a výzvy a Vy máte povinnost si buď na vlastní náklady zařídit dosílku u České pošty (za poplatek 199,- Kč/měsíc), nebo můžete využít naši službu administrace pošty (za 129,- Kč/měsíc). V takovém případě byste za sídlo a administraci pošty na 60 měsíců dohromady platili pouze 228,- Kč/měsíc bez DPH.

Ceník doplňkových služeb

Jednorázové přeposlání došlé pošty Jednorázové přeposlání došlé pošty na libovolnou poštovní adresu v České republice. 149
Pravidelné přeposílání došlé pošty Přeposílání došlé pošty 1x měsíčně na libovolnou poštovní adresu v České republice. 149 Kč/měs.
Pravidelné přeposílání došlé pošty Přeposílání došlé pošty 1x týdně na libovolnou poštovní adresu v České republice. 299 Kč/měs.
Skenování příchozí pošty Skenování příchozí pošty a zaslání emailem 1x týdně max. 30 listů. 149 Kč/měs.
Vyzvedávání doporučené korespondence Přebírání a vyzvedávání doporučené pošty a pošty určené do vlastních rukou. 199 Kč/měs.
Zřízení a pravidelná obnova dosílky u ČP Dosílku přijaté pošty u České pošty lze vyřídit pouze na dobu max. 6 měsíců. V případě využití této služby Vám dosílku vyřídíme,uhradíme a budeme udržovat v platnosti ve Vámi zvoleném časovém období. 199 Kč/měs.

Mapa našich sídel

9

Lokalit

16

Sídel

2k+

Pronájmů

10

Let na trhu

Může se hodit vědět

Pracujete z domova a je pro Vás nutnost jiných kanceláří pouze obtíží? Chcete chránit své soukromí a svou soukromou adresu neuvádět ve veřejně dostupných rejstřících? Potřebujete pro své podnikání lukrativní adresu nebo jen máte dost naší byrokracie? Pak je pro Vaše podnikání virtuální sídlo ideálním řešením.

Využitím naší služby poskytnutí sídla získáte možnost umístění adresy sídla společnosti na prestižních adresách nejen v Praze, ale i dalších městech po celé České republice. Nespornou výhodou virtuální kanceláře je mimo jiné i výrazná úleva od administrativních a finančních nákladů, které jsou s provozem vlastní kanceláře spojené.

Na všech námi nabízených adresách jsou splněny všechny podmínky, které vyplývají z platné legislativy.

Jak to funguje?

Souhlas s umístěním sídla můžete mít již do 24 hodin po objednávce! Stačí nám zavolat, napsat e-mail, nebo zaslat objednávku přes webový formulář a my se již o vše postaráme. Sídlo je možné zařídit i bez osobní schůzky – dokumenty zašleme elektronicky, stačí je jen podepsat, uhradit smluvenou částku a poslat poštou. Během několika dní můžete ve schránce očekávat dokumenty k doručení na příslušný rejstříkový soud.

Nemáte čas na zařizování pochůzek po úřadech?
Po dohodě vše zařídíme

Pokud máte zájem o bližší informace, neváhejte se  na nás obrátit, rádi všechny Vaše dotazy zodpovíme.

Řekli o nás