Změna sídla společnosti
Jako doplňkovou službu ke službě poskytnutí virtuálního sídla Vám nabízíme také možnost jeho změny v obchodním či živnostenském rejstříku.
Zajistíme za Vás kompletní převod, veškerou administraci, v případě potřeby zajistíme ve Vašem zastoupení notářský zápis, podáme změny na rejstříkový soud. Vy se nemusíte starat o nic, jen si vyberete adresu, která Vám nejvíce vyhovuje.
Cena této služby se odvíjí od nutnosti změny společenské smlouvy/stanov. Ta je nutná v případě, že sídlo měníte do jiné obce, anebo máte ve společenské smlouvě uvedenou jako adresu sídla konkrétní adresu Vašeho stávajícího sídla.
V případě, že máte zájem o pronájem zasedací místnosti kontaktujte nás na tel. +420 227 013 880 nebo info@legalcompany.cz.
Pronájem zasedacích místností
Pronájem zasedací místnosti je další služba pro Vaše bezproblémové podnikání. Využíváte-li služby naší společnosti – poskytnutí sídla, můžete si pro svoje obchodní jednání se svými klienty, obchodními partnery nebo zástupci státní správy sjednat schůzku v reprezentativní zasedací místnosti v naší provozovně na adrese – U Rajské zahrady 1912/3, 130 00 Praha 3.
V námi pronajímané kanceláři máte k dispozici jednací prostor až pro 8 osob, možnost využití připojení k internetu prostřednictví wi-fi sítě, využití tiskárny, kopírky, skeneru, možnost zajištění občerstvení a v neposlední řadě možnost využití vlastního sociálního zařízení.
Cena jednoho pronájmu je 599,- Kč bez DPH/hod.
V případě, že máte zájem o pronájem zasedací místnosti kontaktujte nás na tel. +420 227 013 880 nebo info@legalcompany.cz.
V případě, že máte zájem o pronájem zasedací místnosti kontaktujte nás na tel. +420 227 013 880 nebo info@legalcompany.cz.
Asistence při konání valných hromad
Jako další službu pro Vás nabízíme možnost asistence při konání valných hromad, což je schůze všech společníků společnosti, na níž se projednávají záležitosti týkající se jejího fungování. Ze zákona je valná hromada povinna se scházet min. 1x ročně a to za účelem schválení řádné účetní závěrky, přičemž je nutné, aby se konala nejpozději do 6 měsíců od posledního dne předchozího účetního období. Valná hromada se může také scházet mimořádně, a to např. kvůli nutnosti následujících změn:
V rámci této služby jsme schopni Vám nabídnout kompletní zajištění konání valné hromady, a to včetně přípravy pozvánek zahrnujících její program, jejich zaslání všem společníkům, přípravy zápisu ze samotného jednání valné hromady a následné zaslání všem společníkům. Jsme také schopni na základě plných mocí zajistit změnu u notáře ve formě notářského zápisu a zajistit také zápis změn do obchodního rejstříku.
Je možno také využít pouze administrativní pomoci ve formě přípravy všech potřebných dokumentů pro konání valné hromady bez naší účasti.
Cena této služby je vždy individuální dle rozsahu Vašich požadavků, přičemž v případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky, anebo prostřednictvím naší e-mailové adresy info@legalcompany.cz.